Archives for: Luty 2015

Kiedy w trakcie wieczornego powrotu z pracy

Gdy w czasie popołudniowego powrotu z pracy opuszcza nas stres całego dnia oraz wśród pulsowania głowy i bólu karku nasuwają się myśli: „muszę coś zmienić, muszę zacząć się ruszać, jeść inaczej… tylko kiedy? jak?” jedyne co możemy poczuć to smutek. A rano cała sytuacja nakręca się kamagra zel
od nowa. Noworoczne przyrzeczenia też nic nie dają. Dlaczego? Bo my, jak i pozostali woków nas żyjemy na wysokich obrotach, stawiamy sobie wysoko poprzeczki, sporo od siebie oczekujemy. Często za dużo oraz za szybko i to na ogół stoi nam na drodze do wprowadzenia w życie przemian.
impotencja1
Jeśli rozmyślamy o zdrowym jedzeniu projektujemy w myślach ascezę z „zieleniną” i trwałym poczuciem tęsknoty za poprzednimi smakołykami, jeżeli myślimy o aktywności fizycznej to zakładamy, że musimy wkomponować te długie treningi na siłowni oraz bieżni i nic dziwnego, iż wychodzi nam z tych obliczeń, iż w tygodniu już nie będzie chwili na spanie, a przecież odpoczynek też jest znaczący dla ciała… I tym sposobem nie wprowadzamy żadnych zmian, a nasza frustracja wzrasta.
Najistotniejsze, to zakomunikować sobie jasno: lepsza mała zmiana niż żadna. Znajdźmy kwadrans dziennie albo pół godziny 3 razy w tygodniu, żeby się poruszać – iść na spacer, zrezygnować z auta na rzecz komunikacji miejskiej, dojechać gdzieś rowerem, wybrać się na basen albo squasha ze znajomymi. A może popróbować coś, czego jeszcze nigdy wcześniej nie robiliśmy? Aktywność fizyczna ma dawać nam satysfakcji! Zadbajmy także o jedzenie i określmy sobie konkretne dni w
potencja
tygodniu, w które będziemy jeść potrawy w wersji lekkiej – np. w określone dni mniej kawy, zero fast foodów czy jedzenia po 20tej. Stawiając sobie realistyczne cele zyskujemy podwójnie: wprowadzamy rzeczywiste zmiany do swojego życia i budujemy motywację na kolejne! Czasem już nawet niewielkie modyfikacje harmonogramu tygodnia generują dostrzegalną poprawę poziomu życia seksualnego: czujemy się lepiej, atrakcyjniej oraz mamy więcej energii, którą warto w rozkoszny sposób spożytkować…

Męska bezsilność

Young happy couple in bed

Wywnioskowałeś, iż twoja sprawność seksualna uległa obniżeniu ostatnimi czasy? Bez paniki. Po pierwsze, problem dotyczy nie tylko ciebie lecz sporej części męskiego społeczeństwa i naprawdę nie ma się czego wstydzić. Po drugie chwilowa niedyspozycja nie może być przyrównywane do impotencji, chociaż radzę, żebyś zapalił w swojej głowie czerwone światło. Po trzecie – to naprawdę da się naprawić, abyś mógł cieszyć się seksem! tadalis

Odnotowałeś pierwsze objawy choroby – co powinieneś zrobić?

Przełam lęk i odwiedź lekarza rodzinnego. To nie jest odosobniony problem, z którym borykasz się tylko ty. Problemy ze wzwodem, impotencja, to jedno z częstszych problemów męskich i dotyczy co drugiego mężczyzny w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki mówią prawdę, potraktuj więc wizytę u lekarza nie jak coś upokarzającego, ale jak wizytę w warsztacie w celu naprawy machiny, którą jest twój organizm, abyś mógł szczycić się 100% jej wydajnością. Prócz tego regularnie badaj ciśnienie krwi oraz poziom cholesterolu, aby uniknąć częstej przyczyny impotencji – chorób układu krążenia.

Po co Ci lekarz rodzinny a nie specjalista?

Przede wszystkim lekarz rodzinny oszacuje etap choroby i wskaże stosownego specjalisty – urologa bądź seksuologa, który może ci pomóc. Od lekarza POZ (podstawowej opieki zdrowotnej) możesz otrzymać również skierowanie na badania, które pomogą ustalić przyczynę choroby. Trudności ze wzwodem to stadium odwracalne!
Standardowe leczenie odbywa się przeważnie przy pomocy leków farmakologicznych, psychoterapii, od czasu do czasu leczenia chirurgicznego, ale pewnymi krokami sam możesz sobie pomóc albo przyśpieszyć terapię. Oto najważniejsze z nich:

1. Odżywiaj się zdrowo

Unikaj tłustego mięsa na korzyść owoców oraz warzyw. Konsumuj więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (za wyjątkiem smażonych, tłustych ryb, które, spożywane wieczorem, mogą obniżyć libido). Mnóstwo warzyw i owoców to twarda zasada na uniknięcie najczęstszej przyczyny impotencji – chorób naczyniowych i nadwagi. Jeśli chodzi o owoce, to najkorzystniejsze będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny i jagody. Z warzyw – oprócz warzyw zielonych warto jeść czosnek i cebulę (skuteczne przeciw miażdżycy) i paprykę, pomidory, kukurydzę, selery i por.

Można zadać pytanie dietetykowi o stosowną dietę, zgodną z grupą twojej krwi. Miej na uwadze, że dieta nie jest sztywnym „niejedzeniem smacznych potraw”, ale uzupełnieniem dziennego jadłospisu w pokarmy wartościowe i zredukowaniem tych najbardziej szkodliwych. Rozważ wdrożenie do swego menu potraw z kuchni śródziemnomorskiej, w szczególności zaś owoców morza.

2. Poznaj afrodyzjaki

Jest grupa produktów, które w jakimś stopniu pobudzą twoje ciało do „działania”. Powszechnie uważa się (w praktyce – jest to dowiedzione), że lampka czerwonego wina przed seksem wzmaga aktywność seksualną. Stroń jednak od mocnego alkoholu, który podziała w złą stronę. Z przypraw używaj więcej imbiru, który wpływa na sprawniejsze krążenie krwi oraz goździków, które polepszają nastrój. Z owoców morza chwalone są ostrygi, homary, krewetki, czy ośmiornice.

3. Nie pal papierosów

Palenie papierosów (także to bierne) oddziałuje bardzo źle na twoje ciało i libido. Amerykański stereotyp ubiegłych lat, w którym to para po udanym seksie pali papierosa, to nieroztropny pomysł. Papierosy nie dość, że bardzo obniżają twoją sprawność seksualną oraz powodują inne, równie groźne problemy, z rakiem płuc na czele – to w dodatku sprawiają, że będzie cię „czuć” z odległości. Wierz mi, wiem co piszę – jestem człowiekiem niepalącym i kogoś, kto pali, czuję ze sporej odległości. Najbardziej przykry zapach utrzymuje się we włosach, potem w ubiorze, o oddechu nie mówiąc. Jeśli twoja partnerka nie pali, a ty tak, to może być przyczyną niepotrzebnym kłótni i kłopotliwych sytuacji między wami, też w łózku. Rzecz jasna jako osoba paląca raczej nie pachniesz smakowicie.

4. Ruszaj się

Aktywność seksualna jest na stałe powiązana z dobrą kondycją oraz wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Dlatego tak istotne jest, abyś prócz zdrowego odżywiania czynnie uprawiał sport. Aktywnie? To znaczy codzienne ćwiczenia ruchowe, co najmniej 30 min – bieg albo zajęcia na siłowni i systematyczne 1-2 razy w tygodniu uprawianie dyscypliny sportowej, np.: tenisa. Tutaj wiele zależy od twoich możliwości czasowych, które, jak przypuszczam, nie są najwyższe. Potwierdzisz jednak to, iż im mniej czasu, tym skuteczniejsza organizacja (oczywiście do pewnej granicy)? Z pewnością, jeśli będziesz chciał regularnie uprawiać sport, znajdziesz na to chwilę czasu.

5. Dbaj o swoje życie intymne

Żeby nie dopuścić do „męskiego problemu” systematycznie uprawiaj seks. Pozbądź się rutyny a wprowadź do twojego związku więcej świeżości. To najlepsza recepta na przywrócenie harmonii hormonalnej. Jeżeli twój związek przeżywa problemy (nawet w sytuacji, kiedy powodem jest ta „trzecia”) postaraj się je rozwiązać, ponieważ to również pośrednio oddziałuje na twoją wydolność seksualną.
wiecej tutaj : viagra cena

9 przepisów na zwiększenie libido

4305-4054-wu.jpg

Zapoznaj się z kilkoma przetestowanymi sposobami na to, żeby bardziej Ci się chciało i żeby twoja i towarzyszki satysfakcja ze stosunku była dużo większa.

Przedstawiam kilka prostych rad, żeby w twojej sypialni zrobiło się naprawdę gorąco!
1. Dotykaj swoją partnerkę
Jeżeli będziesz każdego dnia dotykał partnerkę, twoje ciało zacznie wytwarzać hormony, które przysporzą się do wzmocnienia waszej więzi. Amerykańskie badania potwierdzają, że kontakt fizyczny ożywia wydzielanie oksytocyny – substancji neurochemicznej, która scala pary ze sobą. Efekt jest jasny: częściej zaczynasz mieć ochotę na łóżkowe igraszki.
2. Wyjdź na słońce

Godzina spędzona w pełnym słońcu może zwiększyć poziom testosteronu (najistotniejszego męskiego hormonu) w twoim ciele aż o sześćdziesiąt dziewięć % – tak twierdzą naukowcy z Uniwersytetu Kalifornijskiego. Dodatkowo promienie słońca obniżają ilość melatoniny, hormonu, który obniża płodność oraz apetyt na seks. Opalanie w solarium też tak działa.
3. Organizuj romantyczne seanse filmowe

Według naukowców z Uniwersytetu Michigan oglądanie romansów może sprawić, że mężczyzna stanie się bardziej romantyczny i czuły. Stwierdzili oni, że filmy miłosne zwiększają ilość progesteronu – hormonu odpowiedzialnego za przyrost libido – aż o dziesięć %. Największym twoim kłopotem będzie odszukanie takiego filmu, przy którym uda ci się nie zasnąć.
4. Często ziewaj
Ziewanie oraz erekcje są kontrolowane przez przez tą samą substancje chemiczną: tlenek azotu. Ziewając, przygotujesz magistrale neurochemiczne, dzięki którym podołasz zadaniom łóżkowym, kiedy zajdzie tego typu potrzeba. Oprócz tego ziewanie powoduje, że czujesz się zrelaksowany, a do twojego członka napływa większa dawka krwi.

5. Pij sok z owocu granatu
Codziennie spożywaj szklankę soku z granatu. Badania przeprowadzone na Uniwersytecie Kalifornijskim dowiodły, potencja
że owoc ten zwiększa przepływ krwi do twojego narządu płciowego. Oprócz tego sprawia, iż całujesz z większą namiętnością.
6. Wąchaj wanilię

Woń wanilii skutecznie wzmaga transport krwi do penisa – tak twierdzą badacze z Fundacji Leczenia Smaku i Węchu w Chicago. Wanilia zwiększa wytwarzanie fal alfa w mózgu, które odprężają i pomagają wyzbyć się zahamowań. Struktura chemiczna wanilii jest podobna do dopaminy – substancji wyzwalanej w mózgu, która aktywuje podniecenie seksualne. A nie ulega wątpliwości, że nabywanie lodów waniliowych jest dużo mniej przykre niż wyposażanie się w specyfiki na potencję.
7. Odżywiaj się zdrowo
Jeśli mężczyzna konsumuje za mało cynku, jego ciało wytwarza mniej testosteronu. W takim razie warto włączyć do menu dużo potraw mięsnych, orzechów, nabiału oraz pełnoziarnistych produktów piekarskich. Nie zapomnij także o witaminie C, która powiększa ilość oksytocyny w organizmie oraz wspomaga funkcjonowanie gruczołów płciowych.
8. Zerwij z nałogiem palenia

Nikotyna znajdująca się w wyrobach tytoniowych może spowodować zwężenie naczyń krwionośnych, utrudniając napływ krwi do członka. Pewne doświadczenie udowodniło, że spalenie jedynie dwóch papierosów może sprawić, że wzwody staną się bardziej miękkie. Nie zapominajmy również o innych ujemnych przymiotach palenia, np. nieświeży oddech, szare zęby i zmarszczenia skóry.
wiecej na naszej stronie kamagra zel